• Kategorie
  • Ks. Robert Nęcek - Prymas praw człowieka

Symbol: MIN1936-NSPRZ
17.50 -20% 14.00
szt. Do przechowalni
Cena przesyłki 13.5
Odbiór osobisty (Częstochowa) 0
Kurier InPost 13.5
InPost Paczkomaty 24/7 13.5
Kurier InPost (Pobranie) 17.5
InPost Paczkomaty 24/7 (Pobranie) 17.5
Kurier DPD 18
Pocztex Kurier48 (Pobranie) 20
Pocztex Kurier48 20
Kurier DPD (Pobranie) 23
W magazynie podręcznym 1 szt.
Waga 0.45 kg

Ksiądz dr Robert Nęcek znakomicie akcentuje istotę najważniejszego prawa społecznego - prawa do pracy. Obejmuje ono, jak postrzegał to Prymas Wyszyński, prawo do pracy w odpowiednich, godziwych warunkach, czyli pracy bezpiecznej i higienicznej za odpowiednim, sprawiedliwym wynagrodzeniem. Pracy wykonywanej według cywilizowanych, akceptowanych przez obie strony stosunków pracy, dobowych i tygodniowych norm czasu pracy, gwarantujących odpoczynek oraz odnowienie sił fizycznych i psychicznych. Europejska Karta Praw Społecznych, traktat o ochronie praw społecznych, postrzeganych przez Radę Europy jako podstawowe prawa społeczne, w taki właśnie sposób postrzega i definiuje te prawa.

prof. dr hab. Andrzej Świątkowski
Uniwersytet Jagielloński


Monografia jest publikacją na czasie. Istnieje bowiem zapotrzebowanie na nauczanie odważnych, roztropnych i wyważonych pasterzy. Zwrócenie uwagi na promowanie rodziny i kultury życia - w kontekście ich deprecjonowania - jest zadaniem ponadczasowym. Jako lekarz mogę ks. Robertowi­ Nęckowi pogratulować „Prymasa praw człowieka".

dr n. med. Ewa Kucharska
Uniwersytet Jagielloński


Wybrana tematyka i sposób jej prezentacji mogą pomóc nie tylko w poznaniu nauczania Prymasa Wyszyńskiego czy zrozumieniu myśli katolickiej, ale także w dialogu ze wszystkimi ludźmi dobrej woli, zwłaszcza, że podstawowe prawa człowieka w ich powszechności, nienaruszalności i niezbywalności zostały w monografii ks. Roberta Nęcka oparte o prawo naturalne.

ks. dr hab. Wojciech Zyzak
prof. Uniwersytetu Papieskeigo Jana Pawła II
Format:  145x205
Stron:     90
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.