KSIĄŻKA Z WIEDZĄ
PRAKTYCZNĄ I PRZYDATNĄ
Książka jest bardzo wartościowa pod kątem praktycznym! Oprócz tego, że wyjaśnia wiele zagadnień i systematyzuje wiedzę na temat komunikacji międzyludzkiej, w wielu jej miejscach znajdziesz konkretne wskazania i porady, dzięki którym nauczysz się jej treść błyskawicznie wykorzystywać w swoim życiu.
Oto niektóre z nich, które znajdziesz w środku:
- Przykłady dobrej i złej/ korzystnej i niekorzystnej w skutkach komunikacji rodzica do dziecka (str. 34-36)
- Co zrobić, gdy niepokoi nas lub wprost rani forma, w jakiej ktoś inny się do nas zwraca? (str. 35)
- Co zrobić, jeśli chcemy, żeby inni ludzie odnosili się do nas życzliwie i z pogodą ducha, a co wtedy, gdy sami czujemy w sobie nastawienie negatywne? (str. 67)
- Co zrobić, jeśli ktoś – przez nas nieprowokowany i pomimo naszej życzliwej postawy – okaże się nieżyczliwy czy wręcz agresywny? (str. 68)
- Jak postępować, gdy mamy do czynienia z osobą niedojrzałą? (str. 69)
- Jak się zachować, kiedy chcemy udzielić komuś pomocy, ale przekracza to nasze możliwości? (str. 133)
- Jak w asertywny sposób powiedzieć komuś, aby zdjął nogę z gazu w trakcie jazdy samochodem? (str. 169)
- Inne przykłady prawidłowych wypowiedzi asertywnych w różnych sytuacjach (str. 173-176)